vad ska man skriva här?

Sussii om svar till sussie: Ja jag har dom höga med blixtlås därbak i svart och grön =) . de ända negativa är att dom drar åt sig skit mycket hår :O

jaa jag märkte också det ;O skulle ha min när vi gick ut på kvällen också men det var massa svart ludd på dom och dom hade töjt ut sig lite ;/

goood morgon allihopaa everyboddy <3 :) rätt pigg idag ändå, men imorse vid 6 var ja trött som attan men det verkade liam också vara så vi gick och la oss efter vällingen, nu har vi pecis ätigt macka och liam fick lite gröt så vi e pigga och glada.. idag händer nog inte mycket ska kanske ta en sväng förbi sandra och elias för det var rätt längesen ;O .. kanske hem till mina föräldrar sen min syster och familjen kommer imorgon saknar dom som attan...

nej nu börja det lukta "lite" här haha liam ska få en ny blöjjaa ;)

haha så jäkla gulligt för på något sätt kom liam under soffan och han kom inte ut igen pga av sin hjälm , han blev skit förbannad hahah xD


Kommentarer
Postat av: Ola

Hejsan!



Aa stakas lille vänen då...=/ De synd om honom att han ej kommer fram duma soffa :) Där skulle jag har varit så skulle jag hjälpt Liam att komma fram ifrån soffan:) Tycker de synd om honom ska sitta fast där...:) Vi höres av sen natta kanske på FB eller kom in på Msn så vi kan prata med varandra:) Puss & Kram på er...

2011-06-18 @ 14:22:26
Postat av: Madde

hej ÄLSKAR din blogg!

tkr du e en fantastisk mamma till lille liam =)

jag ville mest veta var du köpt den hjälmen?

jag har sj en dotter på snart 7 månader o hon ställer sig upp mot ALLT, bara de att sen när hon väl är uppe så släpper hon för att gå, o då ramlar hon :/

så de hade vatt perfect me en sån =)

2011-06-18 @ 15:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0