svar till sussie

Sussi om handlat: Nice, =) Jag har likadana som på bilden. riktigt sköna och använts flitigt . kram

jag vet dom var jätte sköna, mina byxor också !! ;D ska fota och lägga ut dom imorgon, dom höga byxorna på veromoda med blixlås på baksidan är dom skönaste byxorna jag någonsin haft på mig kostar bara 350 kr!!! och dom är skit snygga, tänkte köpa dom i svarta idag (har vita dom jag hade på studenten) men tog en annan modell med knappar på framsidan ist :)

(btw har ni märkt hur aktiv jag blev helt plötsligt ? ^^ bara för ja la ner facebook jag har lite beroende av att skriva och nu när ja inte gör det där så blir det häär perfekt aoow! ;)

Kommentarer
Postat av: Sussii

Ja jag har dom höga med blixtlås därbak i svart och grön =) . de ända negativa är att dom drar åt sig skit mycket hår :O.

2011-06-17 @ 11:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0