handlat

okej, I know, jag handlade för lite mycket pengar idag, MEN jag ser det på det sättet att jag fick mycket för lite pengar eftersom det var rea typ överallt (A) , handlade bland annat de på bild från gina tricot and I love them brukar inte gilla gina tricot men dom var bra, handlade ett par höga från veromoda men dom var nya dom hade inte fått in dom på sidan, har fått noja på höga byxor nu helt plötsligt ;O ! sen köpte jag två linnen som var lika dana som den ja hade på studenten fast i andra färger på blommorna för jag tyckte om det jätte mycket, sen shorta spets boddy, aladin byxor & nån rouge och en annan tröjja på h&m  ^^,



Kommentarer
Postat av: Sussi

Nice, =) Jag har likadana som på bilden. riktigt sköna och använts flitigt . kram

2011-06-16 @ 20:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0