<3

Trogen läsare om orättvist: Får man lov att fråga vf du går på det programmet?

jag går där för jag har/är medberoende till en missbrukare, fast jag är inte alls på samma sätt som jag var innan & efter detta hoppas jag på att inte vara det över huvudtaget,  (att vara medberoende betyder Inte att man själv missbrukar) det vi lär oss där borde egentligen Alla lära sig, för vi lär oss inte bara om missbrukare och medberoende utan också om viktiga "verktyg" i livet, :)

vet inte riktigt vad som händer idag, är hos mina föräldrar, mobilen har inget batteri & jag har ingen laddare, somna inte för än halv 1 igår på ett ungefär (samma som i förgår) hjärnan stod i högvarv igår, brukar bli så efter man vraigt på mötena.. Liam vaknade halv 6, var blev trött rätt snabbt igen så han sover nu, i vanliga fall brukar ja sova med honom men ja känner mig rätt pigg idag konstigt nog ;O

börja känna mig lite trött nu.. kanske ska sova ändå ^^? hoppas de blir fint väder idaaag !!!!

PUSS på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0