orättvist

Hejsan! Natta, Liam är ju jätte söt ju:) Tänkte bara höra med dig tänker inte du komma in på Facebook mer nu...?? Då kommer saknar dig ...Kan du komma in på Msn eller något så man kan prata lite med dig?? För jag är ärlig person natta..:) Ha de gött Mvh Ola, Ps hälsa Liam från mig hay

svar- hejsan, tack, vet inte har nog tänkt lägga ner facebook ett tag det händer rätt mycket skit där som man inte orkar med riktigt.. som sagt, ä inte inne på msn.. detsamma kram

om det är 1 sak jag verkligen har lärt mig, så är det hur otroliigt orättvist livet är, jag går ett anhörighets program på beroende enheten i trelleborg, och fan vad det är bra att gå där, man får liksom lära sig saker om sig själv som man inte ens riktgt visste, eller som han som håller i det sa "du har bärt den kundskapen med dig hela tiden det är bara jag som tänder en liten lampa där inne i huvudet på dig" och nu är det bara mån-ons kvar nästa vecka, ;( fast sen har man "efterbehandling" varige torsdag i ett år, först tänkte jag gisses e det lönt? men ja fan vad skönt.. om någon har en anhörig som är beroende (av precis vad som hällst, sex drogor, spel, alkohol, medecin osv), gå ett anhörighetsprogram! trelleborg är underbara på öppenvården, utan dom tror jag bannemig jag hade gått under vid det här laget..

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Får man lov att fråga vf du går på det programmet?

2011-06-16 @ 01:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0