lägenhet <3

Anonym om <3:  tommy kanske? :)
hahahaha verkligen Inte!

Jag är ganska glad, väldigt glad, mycket glad ;D men orolig ledsen och förvirrad, arh, fått ny lägenhet. blandade känslor. om ni föräldrar tycker det är svårt med ekonomi, pröva leva som jag. Jag kommer hata mig själv om jag inte kan försörja och ha bostad till mig & mitt eget barn.. pratade med lite folk som sa att man inte får socialbidrag om man studerar, tycker det är helt sinnes sjukt om det ligger till så, jag vet att mina föräldrar är försörjnings skyldiga till mig men det är ju ändå jag som är försörjningsskyldig till Liam. Ångrar aldrig någonsin för 5 öre att jag behöll honom, men ibland undrar jag om jag var självisk som gjorde det. Jag har insätt att jag inte kan ge honom allt han förtjänar, men om jag inte har råd till bostad och allt som kommer till kommer ja känna mig sämst! pallar inte om jag får fler bakslag ;/  håll tummarna för mig flyttar 1 augusti ! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Fast det stämmer inte. Jag vet några som har fått socialbidrag när dom pluggat på gymnasiet, men tror man måste ha en väldigt bra anledning till att få det. ex. att du verkligen inte kan bo hemma och att dom vägrar betala?

2011-07-20 @ 23:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0