<3

Lät dig in, lät dig ta, lät mig tro vad du än sa, jag lät dig gå, sväva på moln tills du slet mig i stycken spotta på mina sår. Men ser det ut som om jag sörjer dig? mer som om jag höjer dig. För jag kommer aldrig låta dig se mig svag. super stolt, du vill veta vad jag tänker, men om det bara var så enkelt.

Gav dig allt, allt jag kan ge, ville ha mer, det är så dom är, Ensam är stark, det är så jag blev, litar inte på någon. men ser de ut som om jag lackar? nej mer som om jag tackar dig. Du vill ha varmt, du vill ha kallt, du vill ha hav, du vill ha land, du vill ha vitt, du vill ha svart, du vill ha mig, du vill ha allt. Jag gav dig en chans men det tog mig ingenstans, sluta tro för det hjälper mig inte alls.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tommy kanske? :)

2011-07-19 @ 00:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0