Tänk...

Tänk att det var ungefär 2 år sedan jag skrev här sist, de låter ju som hur lång tid som helst.. Jag sitter ju inte så mycket vid datorn så det gick inte riktigt att hålla igång att skriva, men nu kan man ju ha det i mobilen och sånt så tänkte pröva igen.. jag är så himla trött på facebook och det känns inte som stället att skriva en massa funderingar och sånt, kanske man inte ska göra i en öppen blogg heller men känns ju bättre än på facebook :P Så, just nu sitter jag och kollar på nått jäkla naturkatastrof program på 10an, om tsunamis och hitan och ditan och de e ju så typiskt mig att sitta och kolla på sånt när jag är livrädd för naturkatasrofer.... och jag vet om att det går en film som verkar jätte bra på 3an men jag kan inte sluta titta!!! - ahhh slog över på 3an nu, har nog sätt denna filmen tror jag haha ^^, annywaaaay sen satt jag och fundera på att jag och Liam aldrig ska åka till nått sånt jäkla ställe, en kille förklara hur han tappa handen om sitt barn, fyfan jag hade aldrig kunnat leva efter det, de är så att det knyter sig i magen på en. Jag är så glad att Liam är min, bara miiin, de e så jävla tufft ibland, heltids ensamstående mamma men de e så skönt att slippa behöva ha varannan vecka, eller nått sånt, kanske lite själviskt att tänka så, liam hade ju säkert varit lycklig om han hade fått ha sin pappa i sitt liv, men, ja, vi har det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0