reent!

åh vad jag har städat och en känsla av välmående sprider i kroppen, och nu läser jag ju naturkunskap så jag vet ju att det är belöningssystemet i hjärnan som skickar ut det, haha men de är inte lika roligt att tänka så, att få en förklaring på varför man mår bra haha ;)

här är iallafall rent och fint, har tvättat kuddfodralen till soffan och dammsugat den och under den... vilket obvously inte hände så ofta ..

jag hittar 3 kulor, 3 öronhänge, 1 bil, ett skohorn, ett lock till ett påskägg, tigersvans för maskerad, två pennor, en pensel, en spade, ett kort, tre små julkulor, ett plastglas och platskniv av liams leksaker, en pingisboll, tre kattleksaks bollar och en finger docka och ca 20 dammtussar ^^,

asså inte för att komma med ursäkter men min soffa är faktiskt tung och stor och ska jag dammsuga under den måste.jag putta ut den i halva rummet...

jag kan ju göra såndär "vad finns i din.väska" inlägg som alla bloggare har fast "vad har hamnat under soffan den senaste tiden" haha ;)

för övrigt så har jag och Liam gjort pizza idag men de lär ju inte hända igen direkt.för han är ju faktiskt inte sådär jätte glad i det.. bara roligt att göra den haha ;)

sen kolla vi i våra foto böcker, Liam har.frågat jätte mycket om sin pappa på sista tiden och ska ofta leka att jag är pappa eller att han är pappa, eller så säger han "du är pappa *hansnamn*" för jag har alltid tänkt att jag ska vara öppen med allt de så om någongång han vill prata om det så ska han inte tycka det är jobbigt:)
så, hans pappa är ju med på lite bilder.från hans första år så vi kika lite där och så, men de är rätt jobbigt, hur förklarar man egentligen för en treåring på ett förståeligt sätt,han vill ju så gärna... men samtidigt kan de försvinna så fort de kommer något roligt på tv haha ^^,



fattar inte varför bilden blir så liten ^^ ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0