er måndag, min lördag

mååndag, konstigt nog en av mina favorit dagar, nästan som en lördag, men just nu rinner de lite svett i pannan haha har precis lämnat Liam på förskolan och på måndag börjar jag inte för än 11,30 i skolan vilket betyder en stressfri morgon när jag kan i lugn och ro plugga i några timmar, och nog den lugnaste dagen på hela veckan.

men denna Helgen har jag varit rätt flitig med allt skol-stuff och tänkte tillbringa dom närmsta timmarna att totalt rengöra varenda lucka och hörn här hemma för de senaste gångerna har man bara hunnit med hälften och efter några dagar när de e dags igen så är det bara börja om från.början så det blir aldrig riktigt perfekt..

btw så säljer jag en svart koskinns matta ifrån Ikea för typ halva priset (ord.pris 1200) om någon är intresserad.

nationella idag kl 12 också i engelska 6 wish me luck ;*

(skulle lägga in en bild men den blev jätte liten? någon som vet hur man.gör vis mobilen för att få större bild :)? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0