You made My day!

En kommentar från Iza;-
Älskar din blogg Nathalie, ser upp till dig, du är stark!

Tusen tack Iza om ni bara förstår hur mycket det värmer <33 !

Har klockan är 20 över 8 och har precis ätigt en mysig frukost med min prins , var ju lite små irriterad på han inatt usch skuldkänslorna svämmar över mig, han var vaken och skulle busa i vanlig ordning och jag har varit så fruktans värt trött på sista tiden för jag har fått väldigt svårt för att sova :( det här att man haft förhållande och någon att sova med i "hela sitt liv" nä men sen jag var 15 börjar komma ikapp, jag blev ju tillsammans med Liams pappa när jag var 15 år och jag tror jag stort sätt flytta in hos han och hans mamma när vi varit tillsammans ett halvår och sen dess sov vi knappt 1 natt utan varandra. Man känner sig ju lite ensam ibland , så därför samlar jag vänner runt om mig och får dom att stanna hos mig tills jag är så trött så jag nästan somnar i soffan , haha aja får kanske ändra på det ^^

Vi har iallafall fått värme tillbaka i lägenheten även fast jag fortfarande tycker här är kallt speciellt på golvet ^^, ska en sväng ner på valen med mamma sen följer jag väll med henne hem igen haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0