two faced ,

jag vill skriva av lite här nu, jag hoppas folk förstår att jag faktiskt är som två helt olika personer, jag har vara skit töntig skit omogen och larvig när jag är runt mina vänner för det gör mig glad, när jag är med mina älskade fina underbara vänner är jag 18 år gammal (kanske 15 haha), och ja flippar ut och skojar och dansar och sjunger och hoppar och skrattar.. När jag är runt min älskade fina underbara Liam då är jag Nathalie förälder nilsson , jag Är mogen och jag Är förälder och jag Vet att jag gör ett bra 'jobb' . allt ni ser här allt alla läser på facebook det är knappt 20 % om mig och liam, inte ens det, vi är vi och ni som läser och tittar på oss, ni vet ju faktiskt inte hur vi har det, i min blogg skriver jag för er alla bra och dåliga stunder om mitt liv Med liam, här babblar jag inte upp alla utflippade stunder jag har med mina vänner, och på min facebook (inte så mycket nu mer) där är mitt tonårs liv, jag skriver inte så mycket om liam där, (nu mer) ,- jag älskar mitt liv mina liv, jag älskar livet jag älskar min Patricia som fått mig att lära känna underbara folk, som lärt mig att det är okej att vara tonåring fast man är mamma och flippa ut när lillen sover, fått mig att sluta bry mig så mycket om vad alla andra tycker, älskar daaaaaaaj <3




Kommentarer
Postat av: ...

Du måste vara blåst som går på patricias fejk-kärlek..

Du måste fan inse att hon bara utnyttjar dig för liam för att hon inte kan få egna barn. idiotiskt.. Men kom inte och säg tack när det väl händer att hon lämnar dig ;)

2012-03-18 @ 10:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0