Sjuk igen

Fyfan vad man är sjuk hela tiden , nu hoppa en extrem förkylning på mig täppt i näsan och torr hes och Hostig, känns som frossa är på väg med ;/ nej har säkert jätte mycket från varo men måste gå och vila, om de bara varit lektioner så hade det varit lungt men idag skulle vi jobba i våra bås och nu på morgonen orkade jag knappt byta kläder

Liam verkar må sådär han med hostar rätt räligt , igår var här "massa folk" och Liam hade jätte roligt med att leka med alla speciellt killarna haha han är så
Glad i killar ^^, aja ska sova en stund nu innan jag städar rent här,

Förresten har de nu gått 3 hela dagar utan Facebook och de känns faktiskt jävligt bra även om man ibland vill gå in där haha men kan inte fatta hur man kan ha varit så beroende och kollat det typ 5 gånger om timmen , stor lättnad utan den , men jag vet om jag aktiverar den kommer de vara samma sak igen ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0