Hey

Svar till den dumma kommentaren - hur ska jag kunna komma och sägs tack i vilket fall som helst när du inte ens har balls nog och komma och säga det till mig idiotiskt .. :) om de är så så är det så vem är du till mig att isåfall peka ut mina misstag ?

Ja nä tänker inte ens skriva ut den kommentaren :) ska ha mys dag med Liam idag bara han och ja skuldkänslor svämmar över mig för vi inte haft ensam tid på länge , är hos mins föräldrar och ska bara mysa synd det inte är så jätte bra väder bara :( igår när Liam somnat Åke jsg till sebbe med Patricia och Katrin och var där med Emil och jim
Också :) härligt gäng ;D <333

På bild är faster och Liam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0