<3

hejsan <3 deprimerade mina sista inlägg var haha, nej men glad tjej nöjd med livet, helgen spenderas hos min kära mor och far, igår när liam sussade åkte jag hem med patricia så gick vi ut på kräm, blev rätt lugn kväll eftersom jag även ska på 18 års fest här på rosenhagen i anderslöv ikväll, förutom att när klockan var halv 2 och jag kände att det var dags att börja bege sig hemåt så upptäckte jag att jag tappat bort min lapp till jackan villket betydde att jag fick vänta tills siste man gått (dom stänger klockan 3 (!) ) innan jag kunde gå, så gick runt och prata med lite folk man träffa medans min söta fina patricia yrade runt som en höna haha söt hon är, aja träffa en shysst snubbe i baren som bjöd mig på en cider så stod jag och snacka med honom fast blev trött på han när han tog mig på röven och sa den var fin, öh då gick nathalie!

menmen liam har haft lite feber men annars är det bara fint med honom också :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0