<3

Varit en lugn dag, försov mig till halv 8 då jag vanligt vis lämnar Liam på dagis men för att slippa stress tog jag set lungt åt frukost med Liam hemma och kom faktiskt bara 1 timme försent till skolan , , varit i stan handlade en "tröja" *haha inte mycket till tröja men ändå* ska på 18 års fest på fredag (det är rocka Billy/ rock tema skönt att det är i lokalen nära mina föräldrar :)

Har typ lite sådär ångest för jag inte fotar och filmar Liam mer med min vanliga kamera måste verkligen ändra på det !! Ska ladda den inatt och SEB jävlar , måste också beställa Hem och fixa mer kort till hans fotoalbum och pilla med det en dag :)

Åt en glass med Liam i stan också kan inte mer än att älskaaaaaa detta vädret !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0