sjuk :(

usch fy vad jag har varit sjuk :( började torsdag eftermiddag efter vi ätit mellanmål, började frossa och frysa medans huden brände, kröp ner under filten i soffan & My som är liams faster kom med mcdonals så liam fick lite chicken mc nuggets med makaroner för jag orkade verkligen inte :( efter jag lagt liam så fick jag massa feber kramper och även fast jag hade tights mjukibyxor linne kofta två par strumpor och filt så skaka jag sönder och hade så otroligt ont i hela kroppen när musklerna bara krampa och skakade. :(

 dagen efter var förskolan hur snälla som helst så jag lämnade liam vanlig tid halv 8 och så fick han stanna till kl 3 och under den tiden la jag död i sängen och kunde inte ens resa mig :( . och efter jag hämtat liam mådde jag fortfarande skit, allting var jätte ansträngade bara att böja sig ner gjorde mig totalt utmattad så jag la mig i soffan och liam lekte jätte fint för sig själv min underbara prins <3

och efter de kom mamma och hämta oss, kunde inte äta på hela dagen och har inte ätigt någonting idag heller mer än druckigt 4 koppar tee med honung, febern är borde men halsen är som en balloong. liam verkar inte vara sjuk han är pigg och glad. jag har antagligen fåt schalakans feber / halsfluss. :/ inte nog med det så har min mobil badat i toan, så allt har försvunnigt för jag var tvungen att oprogramera den, och därför har jag tappat bort nummert till min praktikplats villket jag inte tänkte på att skaffa av anders på skolan på fredagen eftersom jag var helt slut. men som tur är fick jag tar på min handledares nr så ska ringa honom snart. jag missa min bvc tid i torsdags och skulle haft samtal med barn och ungdoms medecinska mottagningen i fredags. asså allt e kaos haft sån otrolig otur :(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0