BLOPPIS

dags att sälja lite kläder, börjar med mina byxor, kommer antagligen fler senare :)
jag är 164, väger 54-55 kg och dessa byxorna är förstora för mig inga byxor är slitna eller söndriga.
för att köpa så skriv en komentar med vad ni vill ha och er mejl :)

1-  svarta High waist jeans i märket pieces från veromoda, knappt använda, st s/m med ett strech band på baksidan,
pris- 130 + frakt.


SÅLD 

 





2 -  cheap monday jeans, storlek 29/34,
pris - 150 + frakt




3 - high waist byxor, super sköna! , st xs/s men dom har töjt sig och är mer i st s/m , också från veromoda, (har även i vinröda som ja ska lägga upp sen)
pris - 100 kr + frakt

såld




3 . legg jeans från H&M något blekta av tvätt. storlek M , (byxorna är ganska höga har vikt ner dom) inga fickor på baksidan.
pris - 50 :- + frakt



Kommentarer
Postat av: Kjersti

Hej Natalie har du fortfarande jeansen kvar??? Med vänlig hälsning, kjersti

2012-02-01 @ 18:26:23
URL: http://girlwithblueeeyes.blogg.se/
Postat av: Katrin Linder

hahaha visst är hon ;) <3

Fick kommentera i detta inlägget för det gick inte i dom andra ;s



Tack så jätte mycket, du är bäst min ängel!<3

2012-02-06 @ 18:52:01
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0