<3.



Liam sover jätte oroligt nu när han börjat förskolan , han ha sovit i min säng i 8 dagar efter han vaknat på kvällen eller under natten, då måste han få välling och sen har han vaknat halv 6 eller kvart i 6 :p men igår kom jag i säng i tid och liam vaknade klockan 10 precis när jag lagt mig :) så var rätt pigg idag när han vaknade :)

Idag är vi lediga super skönt skulle egentligen börjat min praktik men fick inte ihop tiderna hur ja skulle lämna Liam och vem som skulle hämta honom eftersom ja fick reda på att jag skulle på praktik i fredags -.-' !! Och i måndags fick jag Reda på tiderna , jag skulle börja kl 7-4 men det kom jag på att ja inte kunde , om jag ska ta bussen in så måste ja ta den 5 i 6 , liams förskola r inte ens öppen då :p , usch de kommer bli många timmar från min ängel :(

Ida firar jag 150 dagar men mina lovley älskade vänner som snart tar studenten <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0