<3

Hej alla kära , så mycket enklare det är att ha bloggen i mobilen, jag sitter hu aldrig vid datan längre nu när man har allt i mobilen haha ^^, gick upp kl 5 idag, som ni ser på bilden blir det tidiga morgnar nu förtiden , så väckte Jag Liam halv 6 och han kund inte öppna det vänstra ögat för ögonfransarna satt ihop och det såg svullet ut så Jag trodde han hade fått ögoninflammation igen , typiskt nu när man precis börjat praktiken ;/ så ringde och sjukanmälde oss torka hans öga och sen helt plötsligt såg det normalt ut igen och det har sätt bra ut hela dagen har inte varit varigt eller någonting så vet inte om det bara var morgon gojjs men förutom att det var mindre varigt så såg det precis lika dant ut som när han hade ögoninflammatiob :p ,

ikväll ska ja och My (liams faster) pröva på thaiboxning, vi skulle egentligen Börjat på kickboxning men det var kl 6 på torsdagar och då har Jag mina möten :) så efter jag lagt Liam till att sova vid 6 så åker vi dit eller ja det börjar kl 7 :) så sitter hennes pojkvän armir uppe i lägenheten sålänge *tusen tack till honom* ;) ska bli super härligt :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0