<3

Hejsan, jag har inte glömt er jag lovar, sitter inte så mycket vid datan längre bara ;/ dagarna har dessutom ungefär detsamma så jag har inte kännt jag haft något speciellt att skriva om, :)

men jag har nu laddat ner appen blogg.se så nu kommer jag kunna skrivia via mobilen också så tror det kommer lite fler inlägg ;) behöver bara lite pauser ibland ^^,

Liam har börjat sova väldigt oroligt sen han började på förskolan jag har gått upp ungefär kvart i 6 nu i 8 dagar sträck, sen i onsdags tror jag det var, så har han vaknat på kvällen eller natten och jag har flyttat över han i min säng så har han sovit med mig, torsdags natt var nog den mest underbara på länge, för han vaknade precis när jag hade tänkt gå lägga mig, så jag tog upp honom och sen gick vi och la oss tillsammans i min säng, och det var heeeeeelt underbart <3 han har inte sovit i min säng sen han var en liiiiten plutt , och som han gosade, kröp nära burra in huvudet i sidan :') så himla mysigt !!

igår var det suuuuper väder i trelleborg, vidstilla med helt okej kyla, så vi var och gunga i parken och liam jagade lite höns haha ;) sen fikade jag & liam åt sitt mellanmål på espresso house :) katrin har varit med oss hela helgen har varit jätte myssigt pusspådig <3






Kommentarer
Postat av: Katrin Linder

Älskar dig!<3 Tack så hemskt mycket för denna helgen min kära vän. Bättre helg kunde det inte bli :))

2012-01-16 @ 23:46:03
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0