<3

hej, känner verkligen hur jag börjar tappa bloggandet :P

kan berätta att Liam är ett barn som vet vad han vill. Han har fått otroligt starka viljer och känslor, åt båda hållen, får han inte som han vill blir han vansinnig, men när allt går bra & man hittar smarta lösningar är han på ett jätte bra humör :) jag gör ofta så att istället för att säga txe "den får du inte lov att ha" så säger jag kanske "nu går vi och lägger den där" just för att kanske ta bort all den där "ajaj, nej" grajset som är så tråkigt, han har börjat förstå lite av det, mobiler och fjärkontroller är väll det ända han absolut inte vill lägga ifrån sig, han backar försiktigt och försöker gömma det bakom ryggen så fort han ser mig haha, men ibland tar han toa borsten, så går han fram till mig, så tar jag honom i handen och säger att vi ska ställa tillbaka den, och han vet direkt han går till toan och ställer tillbaka den haha, tror han förstår nu att han får beröm när han gör så för han kan ta borsten 10 gånger om dagen om jag glömmer stänga dörren ^^,

gulligast var ändå nu imorse så hade han tagit morfars snusdosa, så sa då morfar "du den där vill jag ha tillbaka tack" så tog liam av sig strumpan räckte ut handen och gömde snusdosan i handen bakom ryggen och så står han och skakar med strumpan och säger "där , där , där" haha ;')

just nu pekar han på allting och säger "där" det låter så otroliiiiiiiiigt gulligt, han gör de 100 gånger om dagen och ja smälter lika mycket varie gång ;)

FÖRRESTEN, - DE HAR HITTAT SPÅR AV CANCER FRAMKALLAT MÖGEL I EN DEL SEMPERS SMÅFOLKET OM NÅGON MISSAT DET !!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie - 18år & mamma till Elias.

"jag fick min underbara son den 10 oktober 2011 när jag var 17"

Bara så du är medveten om att det troligen är fel år :) Kram!

2012-01-14 @ 14:42:41
URL: http://nilsonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0