Ritat

Idag har Liam fått rita lite med sina nya pennor , ja har också köpt en pärm där jag för all framtid ska sätta in alla Liams täckningar han ritar till mig hihi och alla blommor han plockar ska jag bok pressa och sätta in där hihi vi var på kulhuset med hans faster och farbröder som träffa han för första gången igår ;o !!! Dom bor i Helsingborg och ingen av oss har fått tummarna loss att träffats tidigare , ;/ och så har jag köpt en ny bok till hans foto för den andra har blivit full håller ju på med lite halvt scrap, fast i de böckerna sätter jag mest in speciella 'moments' så ska köpa en vanlig foto bok att sätta in resten av alla 100 tals fotografier jag har samlat på mig , får rensa igenom dom en dag bara haha , ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0