Orolig

Är rätt orolig för liam ;/ han blev sjuk onsdags kväll och kräkte som sagt men jag skriver allt igen , torsdag var han helt mattad sov flera timmar och bajsa bara vätska fredags lika dant men kräkte två gånger drack jätte mycket vatten men bajsa ut allt direkt. Lördags lika dant och idag söndag lika dant och så är han sig inte lik trött hängig utmattad blek kan bajsa löst och vätska och gult flera gånger på bara någon timme , det räcker han hostar så kommer de ut vätska ut rumpan. Men han har inte feber men han har haft .

Usch jag är väldigt orolig just nu, han har varit sjuk mycket de senaste månaderna. Imorgon ringer jag iallafall barn Och ungdoms medicinska mottagningen .. Hoppas de e bra med honom och det bara är ett virus som kommer gå över snabbt annat dör jag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0