orkar inte idag

jag orkar inte vara mamma idag, som jag sagt alltid , ska alltid vara ärlig, genom dom fina och dåliga dagarna. idag hade jag velat ha en paus, för jag känner mig totalt nere. orkar inte leka , orkar inte laga mat, orkar inte städa, orkar inte "skälla" och säga ifrån orkar inte busa. orkar verkligen verkligen verkligen inte, mina ögon går i kors, liam river fram kläder och egentligen borde jag försiktigt gå dit och säga till honom att lägga tillbaka det men min kropp pallar inte. men jag måste, ska om 2 sekunder, som jag skrev en gång för länge sedan, "föräldrar är inga superhjältar det ända som skiljer oss åt från mängden är att när vi inte orkar så gör vi det ändå" så nu ska jag lyfta på gumpen och så ska jag med ett leende gå fram till liam och säga att så ska man inte göra, vi får lägga ner det i lådan igen. , haay <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0