Dumma vanor

Har kommit in i dumma vanor att lägga mig för sent , åååhw är skit trött Liam vaknar halv 7 .. Men ja så blir det ibland , även fast 12 kanske inte är jätte sent så när man varit i full gång en hel dag sen somnar sent så blir man skit trött dagen efter , Liam är dessutom sådär irriterande gnällig vilket inte gör saken mycket bättre just nu har jag bara lagt honom i sängen så jag hoppas han somnar så jag kan gå och vila men han somnar så klart inte , åh Gud varför somnar han inte hade varit så skönt att få sova en timme !

Det är konstigt egentligen , att vara hemma med Liam hela dagen tar dubbelt så mycket energi än att vara i skolan , miss upp fatta mig inte jag älskar vara hemma med Liam men fy vad man blir trött , jobbigaste är nog när inte vännerna fattar , när dom tycker man kan sitta uppe sent (och 12 - 1 är tidigt för dom flesta) men nejtack jag går gärna och lägger mig klockan 10 om det går bra .. Förresten finns det inget bättre än att sova ! *nu blev det lite tyst där uppe har liam kanske somnat ?*

Nej så kära fina vänner who i love , förstå mig när jag säger att jag vill lägga mig klockan 10 eller 11 , även fast det är helg och även fast vi är lediga, för ledighet eller helg betyder inte sovmorgon slappa framför tven och inte behöva göra ett skit, det betyder upp med Liam leka gå till lekplatsen byta 100 blöjor (nej men ni fattar) leka laga mat få ett barn att somna , städa min lägenhet göra mellanmål , leka , leka lite till, göra mat somna ett barn städa min lägenhet .. Så snälla skämta inte 20 gånger om att jag är tråkig.*för det var bara rolig de 5 första gångerna*, tjata INTE för Det gör mig irriterad, och även om ni inte förstår så säg att det är okej och att ni iallafall kan försöka förstå eller iallafall Tro på mig när jag säger att jag är trött och vill sova, och säg INTE att jag inte vill umgås med er för tro mig det är klar som fan jag vill men det handlar om att ja faktiskt prioriterar liam först och jag vill inte ha morgnar som dessa när jag blir irriterad på Liam för att jag är trött, och jag tycker helt ärligt det är as jobbigt om någon skulle säga "jaha vill du inte va med mig då?" för även fast man bara skämtar så vet jag att allt de ni säger som handlar om detta, ligger det alltid en seriös mening bakom ! <3

Liam somnat tror jag så godnatt !!!! ;')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0