<3

stackars prinseliten, han vaknade igår vid 10 tiden och var ledsen, så lyfte jag över han i min säng, han hostade lite räligt och var lite ledsen så trodde kanske han hade lite ont i halsen, men sen bara kräkte han :( <3 rätt ordentligt, stackars min lille prins, efter de så var han rätt glad drack vatten och ja bytte lakan skölde av det i duschen, så la jag honom i sängen igen och jag hann inte mer än att lägga han förän han kräkte igen, då var de där emot bara slemm och galla, och de hände två gånger, sen la jag honom i sin säng igen men han blev lite ledsen och jag tyckte så synd om honom så han fick sova i min säng <3 sen dess har han inte kräkt, sov lite oroligt, men han kröp nära och han ville nästan sova på mig, men det var helt okej , min älskade lilla påg <3  och 20 över 7 ringde min klocka för jag var tvungen att ringa förskolan , då vaknade liam också så gick vi upp och åt lite frukost,

vet inte riktigt vad jag ska ge som är milt men skrev på facebook och dom skrev vitt bröd, rivna äpple, blåbärs 'soppa'? managryns gröt, men ja hade bara filmjölk hemma så de fick bli det, en liten bit banan och en macka, sen somna han vid 9 tiden igen och sen dess har han sovit ;o . skulle egentligen till BVC halv 4 men får se hur det blir med det :)

förresten så var vi ute och åkte pulka när det knappt var 1 cm snö fick ´bära pulkan tills vi hittade snö haha vad gör man inte för sina barn ;) <3, villket liam tyckte var super roligt hihi <3 , självklart kommer det massa snö nu när han är sjuk, men mår han bra på eftermiddan ska vi nog ta en liten tur iallafall, <3




Kommentarer
Postat av: theobanan @bdb

haha så överlycklig :)

2012-02-09 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0