Godmorgon

Haha har tänkt på hur mycket fel jag skriver i mina inlägg hoppas det inte gör
Något ja skriver ju från mobilen så ibland vill inte riktigt rättstavnings programmet som jag vill ^^, har iallafall haft en jätte mysig morgon kom i säng sent igår så hade riktig ångest för jag trodde jag skulle vara trött , men Liam vakna i hysteri klockan 7 antagligen Av en mardröm så jag for ju upp ur sängen , vi har iallafall ätit havregryns gröt åh vad gott det är var så längesen jag åt det ;o sen ha vi läst massa böcker och Liam se sagt anka katt hund gris :)<333 duktig pojke , han säger inte mycket så
Man blir ju stolt :')

Sen har vi bara legat och myst tror kanske han får lägga sig igen Snart :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0