underbar <3

igår, åh jag hade sån underbar kväll med Liam, sånna kvällar förstår man varför man valde att bli mamma. jag vet egentligen inte varför den var så fin. den började ju inte speciellt bra, liam var skit gnällig ville inte äta eller nått så halv 5 kasta jag han i sängen tänkte nej nu får det fanomig vara nog,  xD så han somna en timme och när han vakna åt vi middag tillsammans, lekte , sen när klockan var 8 tiden så gick vi i sängen och mös lite, och liam var så söt och satt på gumpen och hoppa upp och ner och skratta och kasta sig bakåt haha sötnos <333. jag hade egentligen behövt lägga honom så jag hade kunnat städa men jag strunta i det ^^,

ibland måste man glömma allt de där som är "viktigt".. de där som egentligen betyder mest för oss alla tror jag vi glömmer att prioritera först ibland, sen kan man inte alltid glömma städningen och disken och allt de där och göra det en annan dag för att få vardagen att gå ihop så måste man göra allt de där för annars blir de kaos dagen efter, iallafall för mig ^^, men igår strunta jag i det, de var ändå inte så mycket som behövdes plockas undan och så :) mysigt hade vi iaf !!! <3

idag har jag iallafall damsugat och städat under nu medans liam sov, ollie fick åka med på nacken ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0