orm ..

haha kolla vi har joachims orm Egon här, skiiiit söt sån liten daggmask, men nu har jag blivit helt så att jag vill ha en egen ormis, en större, fick ju värsta dingen på spindlar efter vi var i stockholm och ja klappa en sån fet hårig spindel där, auwr <3 ja jädrans typiskt mig hahah, men kolla jag har velat ha husdjur, men hamstar, kaniner, råtter luktar röv, fåglar e pain in the as och ja e skit rädd för fålgar. katter måste man mata och dom pissar och skiter över allt, hundar måste man gå ut med + min syster är pälsallergiker , så orm, perfekt, låter inte, luktar inte, ingen päls, man matar dom typ 1 gång i månaden, även fast denna ormen ja tänkte köpa av erika e sån som äter levande möss, lite nasty, joachims lilla mask äter bara frusna bebis musar, ^^, menmen,

får se hur de blir med deeee, idag ska vi en sväng till joachims föräldrar iaf, liam följer med denna gången faktiskt :) ska äta lite middag och sånt mysigt :) hans familj e lovley, <3 eller ja hela deras släkt, katrin är ju min bästa vän och dom är kusiner xD hahah


Kommentarer
Postat av: sussi

Hej Nathlie ! :P

Ville bara påpeka att katter pissar och skiter inte inne. Bara dom har lådan ren och att man inte stänger ute dom från lådan så händer det aldrig. :D inte här hemma iaf :P Du har nog träffat dumma exempel till katter :P puss <3

2011-09-09 @ 15:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0