när han gråter <3

Jessica - Hej jag bara undrar om Liams pappa fortfarande träffar Liam mer? för man har inte hört om han på ett tag åh det verkar liksom inte som det, ha de bra :)

hej jessica :) jag bytte ut **** till Liams pappa för jag inte vill nämna namn öppet som kanske in vill, nej han träffar inte liam, vi får hoppas på att det kanske kan vända snart men det kommer förmodligen ta tid tyvärr.

Sara -
Hej, jag är ny läsare här, men jag måste säga att du verkar som en helt fantastisk mamma!!!! Jbörjar nästan gråta av att bara läsa detta inlägget!!! Det är helt sjukt att det ska behöva vara så här! Jag kan inte säga att jag varit med om det eller kan sätta mig in i det eller förstå men jag försöker och bara det känns otroligt jobbigt! Och du är helt underbar ska du veta!!! Finns så många i världen som hade behövt den styrkan och glädjen andra som tex: du har för att klara av att vara ung mamma!
Det måste suga att ha det så här, jag kan verkligen inte säga annat merän att att oavsett vad så har du kärlek!!! Man får lov och skrika och vara arg och ledsen och ändå vara glada och inte ångra ett skit! Hoppasd du förstår vad jag menar!!! Många kramar!!!

aw, Tack så hemskt mycket för en underbar komentar de värmer jätte mycket :) <3 hoppas du kommer gilla bloggen och fortsätta läsa, jätte många kramar från mig och Liam :D <3

Sara -
har du ensam vårdnad om liam?

nej men jag söker om det :) ¨

---

Hejsan underbara <3 igår var jag & Joachim på lite party hos hans lovley syskon, jag har fet kärlek på hans familj haha ;') .. men eftersom varie helg i hela oktober är bokad med massa barnvakt nästan så ville jag inte ha barnvakt, så upp vid 7 med min glada lillprins <3 fast mamma vaknade kl 8 och tog med han i vagnen när hon gick ut med boss, trodde han skulle somna men det gjorde han inte, då blir han Över trött, och blir såååå ledsen när man ska lägga honom, när han blir så förkrossad, för ja, det låter verkligen som världen ska gå under, då krossar de mitt hjärta, MEN, vet ni hur underbart det är att trösta sitt barn, när han tillslut ligger snyftande med sitt lilla huvud mot min axel och tillslut somnar, aoow min lilla prinsalalla,  <3  så¨vakna han till och grät otroligt när jag la ner honom i sängen så sitter man där och klappar honom på huvudet och håller honom i handen. De låter så hemskt när jag säger att jag tycker om när han gråter, men de gör jag givetvis inte! men asså han är ju inte världens mysare, han har ju inte somnat i min famn sen han var typ 4 månader, han vill aldrig mysa, tycker han e elak mot sig, 'gammle' mor ;) sen kan det ju vara lilla Nathalie som smittat av sig, för om de e någon som har problem med att sitta still så e det jag ! jag klarar inte av att se en hel film utan att pausa och gå och göra något, går man på bio bara sitter jag och vrider och vänder mig hela tiden, ni skulle bara veta hur jädrans speedad jag var igår efter druckigt två redbull maha x)


Liam hjälper mormor med diskmaskinen, (la in platspåsen haha ) awe <3



¨
Han är så otroligt söt i sin nya mössa ;








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0