min blodgrupp haha

hitta en läskig läsning när jag höll på med skolarbete

"Igår fick jag veta jätte intressant läsning av min vän.
Ang sällsynta blodgrupper och det övernaturliga.

Särskilt om ni är 0 rh negativa.

Själv tyckte jag det var väldigt fascinerande och intressant, lite kusligt t.o.m. Summan av kardeumman är väl att:

Det sägs att RH- är en okänd mutation som uppstått i Europa för 25-35.000 år sedan. Bara en bråkdel av jordens befolkning är RH-. Har man dessutom blodgruppen RH- 0 (Rhesus Negativ "Nolla") så är man ännu mer unik. Endast 7 procent av jordens befolkning är RH- 0.


Att vara rh- innebär att det saknas ett protein i blodet, och teorierna i _varför_ det proteinet försvunnit är många, en är tex att det skulle vara utomjordingar som manipulerat och mixtrat med människoblodet.



_Enligt en mängd webbsidor har många RH negativa nollor följande gemensamt:_

1. bruna eller gröna ögon som ändrar färg som en kameleont, men de kan vara blå också,-
mina får en svart ring runt ögonfärgen ibland ?
2. rött eller rödaktigt hår ,- 
njaa,,
3. Låg puls ,-
 vet inte ?
4. Lågt blodtryck ,-
 vet inte ?
5. Skarp syn eller hörsel ,-
 nja jag har ju inte jätte bra syn, och jag hör bra när jag vill höra haha xD
6. ESP (Extra Sensory Perception) = utomsinnelig varseblivning ,-
vet inte riktigt vad de betyder xD`?
7. Extra revben eller ryggkota ,-
tror jag inte ?
8. UFO kopplingar ,-
wtf ?
9. Stort intresse för rymden och naturvetenskap
nja, jag älskar sitta på balkongen och titta på stjärnorna och kolla efter stjärnfall och sånt ? ^^,
10. En känsla av att inte höra till den mänskliga rasen
HAHAH WTF !  meen tja, ibland undrar jag ifall de e nått fel på mig, eller hur fan människor fungerar ^^,
11. Genomträngande/skarp (piercing eyes)
 vad betyder det xD?
12. Paranormala händelser
asså ja men jag var typ 11 år ? ofta jag inte inbilla mig ?
13. Physic dreams (Sanndrömmar?)
asså ibland får man ju sån dejavu men de får ju typ alla :P?
14. Sanningssökare
jaa, eller vadå ? klart alla vill veta sanningen ;)
15. Längtan efter högre visdom
va ?
16. Empatisk sjukdom (man mår dåligt av att andra mår dåligt)
överdrivet mycket!:(
17. Stor medkänsla/medlidande för människors öde
överdrivet mycket :(
18. En känsla av att ha något särskilt att uträtta i livet
haha jaa ;o mobba mig inte :(
19. Mediala förmågor (Många healers sägs ha denna blodgrupp)
eh nej !
20. Oförklarliga skador på kroppen
tror inte de ? ^^, förutom alla min 1000 blåmärken jag alltid får utan anledning -.-'
21. Förmåga att kunna störa elektrisk utrustning
haha nej xD? bara för lampor för ofta går isönder när jag tänder lampan men nej, sånt tror jag inte på xD
22. Kontakter med utomjordingar
HAHHA SJÄLVKLART, jag bara "tjena alien whats up, åh ska vi åka en sväng i till ufo, aight !"

Kommentarer
Postat av: jessica jensen

Hej jag bara undrar om Jeff fortfarande träffar Liam mer? för man har inte hört om han på ett tag åh det verkar liksom inte som det, ha de bra :)

2011-09-25 @ 09:37:22
URL: http://denmarkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0