mamma grupperna

okej får bli två inlägg today haha woho, kände ja hade mer jag ville skriva av mig,

jag är så otroligt trött på det här diskreta "mitt barn är bättre än ditt" i alla förbannade mamma grupper på facebook. Okej, alla mammor är otroligt stolta över sina barn, ingen annan mamma kan få en att känna att ens barn är sämre för den utvecklas senare, och jag förstår att folk vill att man ska säga att ens barn e duktig, men för tusan, sluta bekräfta era barn hela hela hela hela tiden,

det kan va sånt enkelt exempel .

Lina skriver;
"Olle börja gå idag :D:D:D"
komentarer-
Kajsa komenterar;
"oj vad skoj hur gamal är han"
Lina komenterar tillbaka
"han är 15 månader :D"
kajsa komenterar tillbaka
"ahha, min dotter var 10 månader"
anna komenterar;
"min dotter var 8 månader när hon börja gå :)"


asså jag blir nästan förbannad sånt jävla trams, kommer lina där hur glad som helst att hennes son börjat gå så kommer alla andra och börjar skriva hur tidiga deras barn var istället för att bara skriva grattis eller vad som helst,  så nu går jag ut ur dom jävla grupperna !3

Kommentarer
Postat av: Carro

De e bara till att skita i andra folk många hittar dessutom på va ungarna kan o inte kan . En vi känner berättade glatt att ungen sa traktor som sitt första ord nästa gång vi sågs så hade histotien ändrats o då va hon helt plötsligt 6 månader när hon sa sitt första ord som va hej ,,,, tjenna sluta ljuga i stället . De e ingen tävling . Du har ett sunt tänkande . Träffade föresten din mamma o liam i skogen förra veckan va härligt att ni löst de som ni gjort för liams del nu när du pluggar. Hoppas ni har det gott kram carro "otto o emils mamma"

2011-09-10 @ 20:22:22
Postat av: Sanna

Det är bara skita i vad de skriver, alla barn utvecklas olika. Jag själv var bara 9 månader när jag gick helt själv, medan min dotter var strax över året. Men det betyder ju varken att jag var bättre eller att min dotter skulle vara sämre. Utan bara att barn utvecklas tidigare och att jag var snabb på att lära mig gå, men kanske segare med någonting annat och min dotter tvärtom. Kanske har din son utvecklat något annat snabbare än deras barn som lärt sig gå tidigt?



Kram Sanna

2011-09-12 @ 17:36:30
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0