hoj

tack för den possetiva feedbacken från senaste inlägget , lönar sig att vara ärlig möhö,

fan jag e så satans kass på att uppdatera ;o men iallafall, i tisdags hade min kära mor ingen bil eller vad det nu var för trams så mamma tog med liam hem, så jag såg bara han en liten stund på måndag morgon sen kom han inte hem för än tisdag klockan 5 ;o har aldrig varit från han så länge, fast helt ärligt , jag saknade honom på ett bra sätt, man behöver sakna människor ibland, samma sak med sin pojk eller flickvän, man behöver liksom bara sakna dom ibland höhö, fattar inte hur folk orkar vara gifta och bo tillsammans i typ 20 år och umgås hela tiden xD är väll sån vuxen graj. iaf, ligger och checkar 2 ½ men med Joachim den lilla rövgöken :) som lagade god mat, again !

haha shit jag har inte berättat heller att igår så tänkte jag kolla ifall jag orka jogga 45 min för att se ifall jag skulle orka det i skolan sen för vi ska jogga så skulle man orka 45 min för att få mvg, tjaa så jag gjorde 45 min sen tänte jag äsch nu e jag igång, så jag jogga 1 och 15 min helt sjukt xD hade ont i kroppen idag men jag jogga de 45 min i skolan iaf ;) . låååångsamt ;)

liam iaf haft skoj med mormor ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0