första stegen

sussie-
Hej Nathlie ! :P
Ville bara påpeka att katter pissar och skiter inte inne. Bara dom har lådan ren och att man inte stänger ute dom från lådan så händer det aldrig. :D inte här hemma iaf :P Du har nog träffat dumma exempel till katter :P puss <3

amen dom gör ju de ibörjan innan man lärt dom gjorde inte buddah och daysie de ?XD sen kommer liam ändå jaga och skrämma livet ur en stackars katt haha ;)


YEEESS, JAG MISSA DET INTE, förgår satt jag och oroa mig över om jag skulle missa Liams första steg, men icke då :D igår kom 4 stapplande steg med ett stort smile på läpparna innan han ramla ner i mitt knä, AW! haha gulligt att han dessutom hade sin "övningsgår " tröja på sig ^^, sen gjorde han det rätt mycket under kvällen vi var ju hos Joachim, och hans moster och deras familj kom också och alla lekte med liam, det var 1 gång han reste sig upp sjölv tog två steg och ramla ner till krypand igen, annars har han mest gjort så att han reser sig så sätter man han 1 meter fram så tar han någa snabba steg innan han faller ner i knät på en haha ;) im so happy !! men kanske inte mamma haha de e hon som kommer få jaga honom mest nu när jag e i skolan ^^,

och kan man bli mer rörd än när det ligger en jäätte fin tavla från lillen på bordet när man kommer hem från skolan :') (mamma fota bild 2) ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt och skönt att du inte missade det;) Extra roligt att han hade övningströjan på sig;) buse;) Du är en toppen mamma;) kram eve och neo;)

2011-09-10 @ 10:17:34
Postat av: Sussi

Icke en endaste gång tills mats stängre toadörren in till lådan när vi var i thailand. de första du gör är att stoppa dom i lådan när du kommer hem ju. Dom är tuuusen ggr rumsrenare än en hund i början :P Tror du inte han kommer jaga en orm :P hihi. <3

2011-09-10 @ 13:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0