borsta tänderna när du e riktigt glad talallal

Liam var hur duktig som helst i början när man borstade hans tänder, nu nästan total vägrar han, man hinner knappt in med borsten innan han skakar bort den, irriterande -.- och guuuud vad han har börjat skrika, eller inte skrika så att han är arg eller ledsen utan bara sånna jätte höga tonor, om maten går för sakta så sitter han bara och "skäller på en" gaah får tuppjuck, speciellt på morgonen när man är helt ny vaken och ska stå där och röra gröt så sitter han bara och galer på en haha ^^, har studie dag idag , ska bli skönt, :D tänkte att jag och liam skulle gå till lekplatsen, (hitta en lekplats någonstans där dom har baby gunga..) sen bara ha en riktigt mamma son dag för det var längesen :) Joachim är ju ofta här över helgen så de ska bli mys att ha ensamdag med prinsen :) (inte för ja precis tycker de e jobbigt att ha joachim över helgen tvärt om, helt underbart med en extra hand)

Liam har blivit rätt krävande, det är svårare att vara själv nu än vad det var innan, men nu går jag ju i skolan så jag är ju inte själv med honom hela dagar, känns hemskt att bara få träffa han ungefär 2 timmar per dag, förutom fredagar och helgerna. Nu ska vi börja sluta tidigare på onsdagar också men man e så död efter idrotten, iallafall igår för vi hade haft styrketräning i typ 1 ½ timme, hej träningsverk!!! 

kolla så gulligt jag gjort på facebook ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du ensam vårdnad om Liam? :)

2011-09-23 @ 07:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0