avslag

brevet kom, och gud, nu vågar man knappt öppna det, men avslag. varför blev jag ens förvånad, kunde knappt titta på liam utan att gråta, nu har vi absolut inga pengar. sammanlagt med de pengar jag sparat från förra månaden och de jag får denna månaden så har jag precis så det räcker till min hyra. jag vet att jag får pengar från mina föräldrar när det är kris, men liam fyller 1 år och jag har fan inte råd att betala hans 1 års present själv, förstår ni hur ur usel man känner sig som förälder då. hur tänker dom på arbete försörjning , när dom är till för att hjälpa människor men gör allt för att låta bli ? . jag kanske får tänka om, flytta igen, försöka hitta jobb, vad som helst jag ger upp snart. Jag söker inte er sympati eller något, men detta är fan nått av de jobbigaste jag varit med om. Jag älskar Liam mer än något annat i världen, och så kan jag inte ens ge han något i närheten av de han förtjänar, inte ens skämma bort honom liiite, ge han något liiiitet extra, mina föräldrar kan, men inte jag.. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, jag är ny läsare här, men jag måste säga att du verkar som en helt fantastisk mamma!!!! Jbörjar nästan gråta av att bara läsa detta inlägget!!! Det är helt sjukt att det ska behöva vara så här! Jag kan inte säga att jag varit med om det eller kan sätta mig in i det eller förstå men jag försöker och bara det känns otroligt jobbigt! Och du är helt underbar ska du veta!!! Finns så många i världen som hade behövt den styrkan och glädjen andra som tex: du har för att klara av att vara ung mamma!

Det måste suga att ha det så här, jag kan verkligen inte säga annat merän att att oavsett vad så har du kärlek!!! Man får lov och skrika och vara arg och ledsen och ändå vara glada och inte ångra ett skit! Hoppasd du förstår vad jag menar!!! Många kramar!!! <3

2011-09-24 @ 13:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0