<3

heej mina vänner, idag är jag hemma från skolan, mamma hade kurser så jag fick vara en heldag med prinsen, denna gången gick iaf bättre än förra -.-' ni vet jag skrev ju villken härlig mamma son dag jag skulle ha ? de blev katastrof, vi skulle göra oss i ordning komma iväg till lekplatsen och liam var gnällig och värga sitta på golvet medans jag gjorde mig i ornding och ja det blev bara kaos och tråkigheter av det hela.. men idag gick det bra vi gick först till parken och kolla på fåglarna, sen till navigatorcentrum för jag skulle skriva min cv, sen tog vi en fika på ecpresso house sen somna han som e stock i vagnen och sover fortfarande ^^,  men de har varit trevligt,

haha när vi satt och fika var där 4 andra mammor också som fika med sina barn, så kom det en lite svängig låt på radion alla mamma som robbotar stort sätt samtidigt börja gunga med huvudet till sina barn jag höll på att dö xD . så himmla klockren !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0