<3

Hejhopp, <3 hoppas allt är bra med er , jag mår finfint, skolan går hur bra som helst, Idag fick jag och Hanna uppdrag att måla datarummet i skolan , skojj :D i helgen var jag joachim, mamma tea sam och prinsen på kulhuset liam levde loppan 3 timmar senar decka han som en stock  mammas famn haha, han hade iallafall super skojj och jag och joachim också xD asså det är skit roligt där vi sprang runt som små barn taha :D

liam övar sig på att gå massa här hemma nu struntar han i om någon står framför honom om ingen är där magplaskar han golvet lite istället och sen upp igen, och så släpper han om han ser att något är i närheten och så tar han några snabba kliv till det andra ;) så underbart att se han har blivit så stor, haha fast i helgen var vi på kalas för min systerdotter fyllde 5 år, och då hade min systers man's syster med sig sin 4 månaders bebis och han var lika stor som liam haha xD

ha det bra allihopa vi hörs snart kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0