11 månader

Tack för komentarerna (sanna carro Lina anonym sussie ;) ) verkar som mina senaste inlägg har varit uppskattade. ;)

Idag är Liam 11 månader gammal, 1 månad tills han är 1 år, tiden har flugigt förbi, och samtidigt som var jobbig dag blir jobbigare blir var rolig dag roligare ;D . han försöker gå Hela tiden han e otroligt söt reser sig, stapplar runt i cirklar och åt alla möjliga håll tills han gör magplask ner och tar emot lite med händerna och blir skit förbannad på att han inte klarar det haha xD det var något annat mer men jag kan inte komma på det ;o . typiskt!

aaa visst fan, jag har köpt min orm :D Ollie heter han, jääättte söt, och för alla som tänker komentera att Liam kan öppna luckan och att han kan ta ormen och hitan och ditan, så kan jag påpeka att jag har lås på terarriet så det kan han icket ;) nej får pallra mig iväg till skolan nu whei :D ja faktiskt WHEI! tycker de e skit skoj i skolan verkstad hela dagen idag mihi :D vi hörs mina älskade <3 PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0