vad ska jag göra ?

emma - Vilken mysig mössa! :D var har du köpt den och vad kostade den? :)
köpte den på glitter, :D kommer inte riktigt ihåg vad den kosta, typ 150 ? 199? nått sånt :))


Tack katrin jag vet jag har tänkt ändra skit länge haha ^^,

ska försöka hitta tid att förnya headern, lite iaf, är rätt nöjd med den överlag :)

okej,känner mig kluven, vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag har två secret sparbössor, inte så secret längre men  ändå hahah, den ena är till Miiiig och den andra är till liam, jag har sparat rätt länge nu för jag vill tattuera mig, och tror äntligen jag har samlat ihop tillräckligt med pengar, saken är den att jag vet att jag har så dåligt med pengar så det känns dumt att lägga dom på en tattuering ? , aarh, vet inte hur jag ska göra där.. sen känner jag ändå att jag har ju sparat ihop dom just för att jag ska kunna göra lägga nått speciellt på mig själv, lika dant som jag lägger nått extra lite dyrare för liam av hans spar pengar, (han fick ju sin bilstol igår för sina pengar ;D). svååårt, !!

ajja, klockan kvrt i 10 vandrar vi av på vår första inskolningsdag på dagis, ska bara vara där en timme men ska bli skoj iaf :D passar boss idag (mamma och pappas hund) så tänkte vi kunde gå på en långrunda med honom sen också :)

den bilstolen blev köpt till honom igår iaf, är nöjd med den ännsålänge iaf, :) hitta äntligen gummistövlar i st.20 också :D lite stora men han får ha raggsockar i :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Ibland måste man unna sig för att inte tappa motivationen, bara du vet va som e bästa gör det som du får minst ångest av ;)

2011-11-01 @ 12:26:49
Postat av: Anonym

Ibland måste man unna sig för att inte tappa motivationen, bara du vet va som e bästa gör det som du får minst ångest av ;)

2011-11-01 @ 12:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0