träning <3

hemma med min prins idag <3,  sov hos mina föräldrar, så gick med mamma på långrunda med boss men sen kände jag att jag ville jogga haha, och tror nog jag får träna på mina knipövningar kändes som ja skulle kissa på mig hahaha xD frågan e om jag inte gjorde det lite med HAHAH xD ne men asså fan de var nära ögat ;o XD  man men jag har fått sånt satans sug efter choklad , och känns ju verkligen skit bra att det just nu ligger ett stort marabou scheizer nöt choklad bredvid mig Oo, vill bara gå och kasta det i soptunnan !!!

idag ska jag iallafall spendera hela dagen med min älskling, har saknat honom sååå, <3 helgerna e ju helt jäkla fullbokade så en ensamdag behövdes !!!! <3

efter många efterfrågningar på bild på magen såå, "baaraaabababa" heeere you are ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0