tidig Mysmorgon!

imorse fick jag sätta klockan på 10 i 6 !, brukar vanligt vis gå upp kvar i 7 .. men lika bra att vänja sig liam börjar snart på dagis, mamma ville ha honom klar tills kvart i 7, så gick upp 10 i sex, gjorde ordning frukosten, gick och väckte min lille prins som är hemskt morgon pigg, satte sig som ett spik i sängen bara jag viskade liam 3 gånger och klappa han lite på armen, och så var han glad som en lärka, mös lite i soffan innan frukosten, helt mysigt var det, och han var helt glad ;D . så det har varit en skit bra morgon :D ! även fast jag bara ville ligga kvar och dra mig :P

wheeei har packat in liams första födelsedags presenter :D tänk att det lär bli typ 60 till Oo , asså shit tänk att jag antagligen kommer leva när liam är 60 år xD vi kanske kommer vara pensionärer båda två innan jag dör ;O

Finast i världen <3 ;







btw -

så hemskt nöjd med min nya frisyr !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0