min sjukling <3

döda mig..... skrev skit lång text och råka klicka nån stans så de försvann.. iallafall, liam är sjuk idag mamma skulle på möte (hon skulle egentligen tagit med liam) men eftersom han hade nästan 39 graders feber fick ja gå hem från skolan, missa ändå bara bilden så de var inte så farligt. :) vi har myst i soffan framför barnkanalen och fuskat med marie kex, man får när man e sjuk (A) .  han e nog lite trött men dom bankar och borrar på taket så han kan inte sova, han har blivit så känslig innan kunde han somna fast jag damsugade typ , och det var i 2an i anderslöv när jag inte hade dörr till sovrummet Oo,

vet inte om ja ska packa ner han i sängen så han somnar där, men han har jätte svårt för att somna i vagn med och det är inget roligt väder och eftersom haft feber med känns det som man borde stanna inne ;/ hmm får se..

imorgon blir det syn undersökning, lite små nervöst tror inte jag ser så bra som jag tror ^^,

min fina mössa taha nästan lika dan som liams ^^, xD



Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken mysig mössa! :D var har du köpt den och vad kostade den? :D

2011-10-27 @ 17:54:36
URL: http://www.pullthetrigger.devote.se
Postat av: Katrin Linder

Tror du får ändra i headern lite, står att du är 17 år :( haha<3

2011-10-28 @ 00:21:02
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0