Bröllop

Nu har det varit motorcykel bröllop, helt underbart , gud vilken mäktig känsla att köra så många motorcyklar samtidigt genom skurup, helt fantasiskt, först var det vigsel ute vid en sjö i skurup, kommer inte riktigt ihåg vad den heter, sen hem och byta om sen vidare till lokalen, katrin linder * Lindersplace.blogg.se * har tagit suuuuper fina bilder, världens bästa fotograf och min bästa vän *skryyt* haha, det var som sagt Joachims mamma som gifte sig , lite tårögd blev man nog allt tihi, men så mycket jag har skrattat , roliga lekar och sånt ;) kommer nog lägga ut fler bilder senare när de kommer :D


mer kan ni se http://lindersplace.blogg.se -TITTA-

vi dansa tihi super mysigt ;')


här kör vi alla genom skurups trånga gator tihi, dom hade tröjer där det stod "nygifta" och burkar i snören efter motorcyklarna ;)







Kommentarer
Postat av: Katrin Linder

& mitt hjärta du var så så otroligt fin!<3



Som jag har skrivit lite överallt så kommer bilder på brudparet när dom har sett bilderna. I med det var deras stora dag så tycker jag att dom ska få se bilderna på dom två och familjen först innan alla andra :)



Hoppas jag får några som stannar kvar och följer min blogg! Om den nu inspirerar :)

2011-10-17 @ 23:10:21
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0