bilstol,

tycker nu det är dags för liam att få ny bilstol, han börjar bli för lång för sig huvudet är ända uppe nu,
frågan är, begangnad eller ny? och ni får jätte gärna komentera och diskutera med mig, för jag har ingen aning. begangnad är väll egentligen mer passande till min ekonomi, men sen är jag inte jätte glad för att köpa saker begangnat som ska vara en säkerhet (tycker inte om att köpa saker begangnat över huvud taget haha^^), hur vet man egentligen om den är helt säker, hur vet man egentligen att den inte är sönder någonstans ? jag vet det där att om man krockat med bilstolen och den här säkerhets spärren löst nu då finns det nått vitt spindelnät liknande lite klippigt under bilstolen, men annat från de så tja who knows?

sen vill jag ha en fin fräch stol också inte en gammal sliten.. äh jag får tänka på saken, i min sparburk har jag iallafall 600 kr som får gå till bilstol resten får jag lägga till från liams barnbidrag och så.

ha de bra puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0