återbesök läkare föräldrar möte

var i skolan idag men fick gå tidigare halv 2 var det återbesök på barn och ungdoms medecinska mottagningen, dom gjorde bara sån vanlig undersökning lyssna på hjärtat,  kolla fontanellen, och vi prata om hans vikt och allt de där vi brukar och allt såg bra ut, nu ska vi ju till BVC imorgon, liam ska få 1 års sprutan, suuck! , nu är han större dessutom jag undrr hur han kommer reagera.. planerade iallafall att vi skulle till Elias och Sandra efteråt om liam känner sig bra, sååå längesen vi sågs :( <3 . men de blir ju kalas till helgen :D Liams 1 års kalas lördag, elias 1 års kalas söndag ;)

var också på mitt första föräldrar möte och allt känns myyycket lugnare, jag har blivit mer och mer nervös ju närmre inskolningen vi kommit men nu när jag träffat lärare och sånt känner jag mig lung, jag fick ju ända i all hast i med flytten 1 augusti, mamma sa direkt denna för hon jobbar mitt emot och fröknarna där har sina barn på den förskolan och mamma själv har haft lite sammarbete med dom eftersom det är samma rektor, och hon tyckte han hamna på den bästa avdelningen taha så de känns skööönt :D

gammal bild men roligare när det är med en iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0