<3

Hejsan sötisar <3 , vet inte riktigt vad jag ska skriva idag har inte vetat det dom senaste dagarna heller, blir ni jätte ledsna på mig ? , idag är det kanelbullens dag, men det får bli en jogging runda istället för kanelbulle för min del, har nästan aldrig tid att jogga det är hemskt . så nu ska jag ner en väända till coop och plocka ut ett paket :) fan hoppas inte jag fått allt för dålig kondition haha :P , men asså jag har ju verkstad 8-4 måndag och tisdag, sen har jag idrott i 1 ½ timme tror jag på onsdagar så ja, de tar nog lite kalorier, jaja liam går rätt mycket nu, även fast han mestadels kryper, nästa vecka är han 1 år whei helt sjuuukt ;D <3 ;')

vi hörs mina änglar puss <3

fredagsmys i fredags med syster och familjen iaf :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0