<3

hejhopp, <3 helgen har varit super bra, lördags åkte vi (jag liam joachim) hem till föräldrarna och åt god middag och sov över, när liam somnat åkte vi vidare med Jenny och dennis på lite förfest hos Mimmi sen vidare igen på lokalfest i anderslöv, då Anna panna fyllde 18 fiiiina år, hade det helt underbart roligt :D tror vi kom hem och somna vid 3 tiden, och Liam tyckte han skulle vara rolig och vakna kl halv 6 ! ^^, man var lagom trött, men liam sken som en sol och var hur nöjd som helst med sin uppsigning ^^, somnade om och sov 1 timme till och när vi kom ner andre gången så tog mamma med han på en runda med hunden så jag smög upp och somna en stund till ;) ..

på eftermiddan var liam ordentligt trött, tror han sov från halv 12 till halv 3 eller nått, så vi gick en runda på landet, fast satan vad jag hade ont i mina fötter, tror vi dansa från halv 9 på kvällen till 2 på natten i hög klackat !! annars brukar jag ha med mig extra skor, ballerina, så ja kan byta men jag var inte så smart i lördags, fick en blåsa Under foten !! lyckaaat, (Y)

på lördag ska vi på bröllop joachims mamma ska gifta sig tihi, ska bli super mysigt, så snart ska jag ner till daschman*sko affär* (stavning)  och se om jag hittar ett par billiga mjuka skor att gå i tills på lördag utan att få skoskav, för jag drog fram vinter kängerna för några dagar sen och dom fick jag skoskav av, och mina gamla e så heeemskt fula nu när jag använt dom på måleri ^^,

prisallallan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0