1 år!!!!

HURRA HURRA HURRA idag är det ingen vanlig dag utan LIAMS födelsedag :D . 1 år, tiden har flugigt förbi, ska de fortsätta i denna takte är vi snart gamla ;o . underbart detta året varit, svårt, svåraste jag någonsin gjort men guuud helt jädrans underbar, villken förändring vi gjort, jag framför allt haha :P fick barn, gjorde slut efter 2 ½ år förhållande, blev ensamstående, flytta hemmifrån, flytta igen, annan stad höll ja på att säga men de stämmer ju inte anderslöv - trelleborg e ju samma kumun och allt haha ;) men flytta en bra bit ifrån ;) !!

Har aldrig varit lyckligare än med min Prins, Joachim, min lägenhet, dom roliga skoldagarna, och ja allt, <3 :) och idag sjöng vi för liten ängel frukost på sängen , haha han kasta sig över mackorna, strunta i presenterna xD . sötnose, sen kom faster My och Armir på lite fika, åt tårta (mata ormen Oo, rätt häftigt faktiskt!) , - vi ska fira "på riktigt" nästa lördag med gäster och mys :) .

1 år !!!!!!!! ,- imorgon ska jag bygga på naglarna efterskolan, ta bussen till anderslöv, jogga hem till mina föräldrar, när liam somnat åker jag och sover hos Joachim, vi ska på bröllop som sagt för hans mamma och sambo, och de blir "bröllops frukost" och hela köret, mamma ska dessutom ha kräft skiva med tjej kompisarna, :P ska vara borta från liam en heeeeel dag ;/ känns i hjärtat men tror vi kommer få det otroligt roligt och jag bara längtar efter att få klä på mig klänningen, skorna smyckena, fixa håret, sminka mig fint tihi :D










Liam fick de vita bord och stolarna , och den saken som står på med bågar och "pärlor" av mig och nu ser hans mysiga lekhörna ut såhär :) <3

Kommentarer
Postat av: Katrin

Nä det är helt sjukt, 1 år sedan.. Alltså vad har vi gjort under detta året haha.. Kommer ihåg allting!! haha.. Älskar er båda, ni lyser verkligen upp ens dag!<3

2011-10-13 @ 23:26:54
URL: http://lindersplace.blogg.se/
Postat av: katrin

hahaha ja ser hur helt livrädd ut xD men det var faktiskt skit kul!

2011-10-16 @ 21:53:50
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0